標題:

揀Netbook

發問:

想買一部netbook for 平時做功課、上網、普通娛樂消閒用,亦打算帶返學用,上網睇咗幾個型號,想請大家畀d意見。預算係4000以內。 Lenovo S10-3s Samsung NF310 HP mini 210 (N550) ...... 或者大家有冇其他好ge型號推薦? 依家有好多notebook都係4000左右,咁選擇notebook定netbook好d呢?

最佳解答:

我建議你買HP mini 210 (N550), 除左佢本身ga性能不錯外, 另外佢ga保養服務好好. 我自已本人用緊HP notebook. 我覺得你最好買Netbook啦, 因你自己都話會帶返學校, 你自已ga書本身都一定ga重量, 仲要帶Notebook... 我肯定你帶多1,2次就吾想再帶la... 幾輕ga Notebook 都至少有3kg. 況且,$4000-$5000 ga Notebook, 性能都吾方好得去邊.

其他解答:

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果要上學用,即是學生。我會建議你買Notebook,因為光碟都是你經常會用到,用來交功課及資料傳遞,光碟是最經濟,亦最安全;你亦可製作一些光碟,用來廣播及表演。一般notebook亦會提供vga輸出接口,讓你可使用較高解像度之顯示器,進行演講會。 以上功能,netbook都不會提供,而netbook之好處祇是輕巧及電池使用較長時間。你亦會認為netbook加個外置光盤都可以達成以上功能,那樣價錢與重量,咪與部notebook差不多,何不直接買部notebook。而且只換得使用減指令處理器,須知道減指令處理器對一些學術運算是比較差的,打遊戲就更不用說。 預算$4000購買notebook,其實只能限於使用一些舊款cpu,例如T4300等雙核CPU(運算較慢及耗電),但無論如何都會比減指令CPU優勝(在CPU內頻速度可知道其表現)。建議你考慮ACER,在無特價情況下,只有acer可在你之預算內,而且現在更包括ms office永久使用權,實在是方便很多學生。穩健就當然是lenovo及toshiba,samsung亦可以。7638E7481407D16B
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()