標題:

我要Morning Musume的歌!

發問:

我要Morning Musume的歌!

最佳解答:

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你想要咩歌 ? 我大部份都有 這裡有很多: http://mp3.baidu.com/m?f=ms&tn=baidump3&ct=134217728&lf=&rn=&word=%D4%E7%B0%B2%C9%D9%C5%AE%BDM%A1%A3&lm=-1 Do it now! : http://hk.share.geocities.com/stocktontyis1234/doit.mp3 不偽裝的笑顏 YES: http://58.211.7.209:70/z/20071026517558/59138532.wma 快樂的夏日婚禮: http://wma.zwmm.com/2337/18669/3035473101.wma 另外我自己也有收藏一堆,有需要的話再問:)

其他解答:

你想要咩歌? 我有一個website有哂所有日本歌手ge single同album.. 如果你要MM呢十年GE 34 singles// 去呢個 http://www.jmp3.net/cd_html/A79AFC/9D09EAB.html click左 DL之後..會有個WINDOW彈出黎..THEN 右click save target就得啦 仲有Berryz Koubou同C-ute tim..|||||你想要咩先!!?!!?你講清楚d吧,有的話我send比你```7638E7481407D16B
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()