標題:

我會唔會有bb,本人擔心bb

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我上年9月打最後一枝避孕針,計劃09年3月生bb,我知道唔打之後會好亂,但我10-12月冇亂,維持25-26日就嚟經,我上月13/12開始嚟經,照計我應7/1嚟,但到依家仲未嚟,我有bb機會大唔大,本人擔心bb會否健康,因之前食緊減肥藥,有食煙習慣,但8號已停食, 更新: 請勿賣廣告,thanks!

最佳解答:

有咁既情況依家應該去睇醫生驗下會吾會有bb,同埋問反醫生你咁既情況應該點做囉! 我生左bb架啦,,我bb今日6個月"我陀佢果時都有食煙"但好怕佢會有咩事""你記住如果有bb就吾好食煙啦=]快d去睇醫生啦^^" 祝福你

其他解答:

打避免針最好停了之後,3個月後懷孕才可以的,這樣你同BB都會健康一點,你應該唔會有BB啦,祗係停了針之後,經期前3個月時間,都會有點改變的,但之前有吸煙,同食減肥藥習慣,這樣便不適宜有BB先,怕減肥藥/食煙影響,BB在肚裡生長時健康.
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()