標題:

請問香港筲箕灣康華大廈怎樣去呀?

發問:

請問香港筲箕灣康華大廈怎樣去呀?我想去果度辦回鄉證,多謝回答! 更新: 多謝兩位,你們的回答對我非常有幫助,thanks very much!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

筲箕灣康華大廈,離開地鐵站好遠嫁,建議你搭巴士到。 康華大廈隔離就係筲箕灣道,有以下巴士路線經過: 2 嘉亨灣-- 中環 (港澳碼頭) 2x 耀東邨-- 灣仔碼頭 14 嘉亨灣-- 赤柱炮台 (閘口) 529 筲箕灣-- 寶馬山 720 嘉亨灣-- 中環 (港澳碼頭) 720A 嘉亨灣-- 金鐘 (Mon-Sat) 如果你住屯門,元朗, 天水圍 或東涌,可以搭過海巴士 9xx( 如968,962 個D) 及 E11(東涌) 可以係怡和大廈落車。方便轉車或搭港鐵到香港站。 住市區搭地鐵到香港站B2出口,沿民耀街行去怡和大廈。個度有得上巴士路線 (2)。係 站名: 南康街, 筲箕灣道 落車 康華大廈就係南康街。 詳細資料,可以在www.citybus.com.hk找到。 2008-05-28 15:09:14 補充: 968係九巴黎,要係www.kmb.com.hk先查到嫁

其他解答:

中旅社是在香港筲箕灣南康街18號康華大廈, 即天悅廣場對面, 由筲箕灣或西灣河地鐵站行去都要15分鐘, 如你搭地鐵去既話, 建議你在筲箕灣或西灣河站下車,再轉搭2蚊電車. 至於搭巴士, 上面嗰位已經講咗啦.
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()