標題:

bb cream既問題 +15 急~~christmas!

發問:

我想問可吾可以就咁用bb cream嚟修飾下d面上瑕疵 之後咩都吾搽ka?? 仲有邊種bb cream最好用?我諗住買萬寧有個d...>< 同埋可吾可以就咁用個d普通既洗面泡泡嚟洗走ka?clean吾clean ka?? Thank you!!=]=]

最佳解答:

bb cream的確可以遮下面上的瑕疵,但效果只是好少。 bb cream+遮瑕膏,效果當然係最好啦! 但只用bb cream係一個快捷方便的好選擇。 (實際上我根本答唔到"你"可唔可以只用bb cream,我冇見過你,又唔知道你想要的效果…) 萬寧賣果d我都未用過,不過可以講下點樣選擇。 1. 顏色,bb cream是有分顏色,最試過上面先好買,或者買/拎sample試試。 bb cream顏色過白用左會好恐怖 2. 盡量選擇不含香料的產品,因為佢是唯一可以避免的敏感原因。 bb cream=化妝品,所以必需卸妝!普通的洗面產品是不能夠清潔乾淨。

其他解答:

我俾個意見你呀!如果就咁用 bb cream,係唔足以遮蓋到面上邊嘅瑕疵。因為佢只不過係有顏色的乳霜,所以並沒有遮瑕作用。邊種bb cream最好用?我建議你都係選擇返隻自然色嘅粉底仲實際。例如:粉底膏 cream foundation雖然個名叫 bb cream姐!但係人地都冇講過,哩d產品可以唔駛卸妝。就算真係咁講,你都唔好信啦!唔通你真係想攞塊面黎[教飛]。其實到現時為止,已經有好多女仔試過,用完 bb cream之後,冇巡正常程序卸妝洗面,而攪到d皮膚差左好多。 粉底膏: Mehon Professional Cream Foundation $158 (包一次產品指導服務)Mehon Professional Creme Makeup 備受專業化妝師推薦, 此系列是新研製的粉底系列。它們的高技術,絮緞光滑感及經micro-processed properitary的 方式. 不包含礦物油,蜂蠟,沒有異丙基myristate並且是無香味的。使用者愛它柔滑觸感、持久覆蓋面和自然的感覺。由於 它是至善至美的,給面部完美的妝容, 經常被每日化妝的首選。包裝內含有二個化妝用海綿。有六個顏色揀。 唔知應該點揀粉底顏色,哩度有專業粉底賣(包一次產品指導服務)。|||||bb cream係有色粉底, 市面牌字太多, 質數都好參差. 之前皮膚唔好, 但日日要化妝, 朋友介紹下, 買了Coverderm Perfect Face 粉底, 支野已經用左大半年, 仲有好多, 真係好抵用, 價錢又公道. 最重要唔塞毛孔, 有防晒同防敏感功效. 用佢專用落妝都唔貴 你可上 Lavedo Laser Centre 買, 上佢地網睇睇, 亦可上去試下d 顏色 la.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()