標題:

Citysuper 肉櫃既入口牛扒係新鮮的嗎?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Citysuper 肉櫃既入口牛扒係新鮮的嗎? 還係冰鮮 or 急凍? 其實我自己估應該唔會係新鮮, 因為由殺牛到件牛扒可以係market 出售, 應該有唔少工序, 照道理好難有新鮮入口牛扒吧?

最佳解答:

先唔講Citysuper肉柜的牛扒是否新鮮, 講一下好多年前我在加拿大買牛扒的經驗, 加拿大都有唔錯的牛肉出產又平過香港(同grade計)好多, 所以我成日整牛扒同燒牛肉, 見到有D AAA grade牛扒註明Aged 14 days(好似重有aged 21 days), 即係話劏咗牛之後會掛喺雪房(不是雪硬嗰種)等14日, 咁做D肉質會鬆D肉味亦會濃郁好多, 掛完十幾日後牛肉的表面會變成乾乾黑黑的, 肉販會切去表面乾硬的肉才出售. 我唔知CitysuperD牛扒有冇Aged過, 但冇錯, 以一般人嘅標準嚟講佢地D牛扒唔係<新鮮>的, 但<新鮮>並不是决定牛扒靚唔靚嘅最重要因素, 牛種, 處理及儲藏比<新鮮>嚟得重要.

其他解答:

( 以下店舖亦有各類型牛扒出售) 廣利貿易公司 灣仔寶靈頓道16地永德大廈G座地鋪(近鵝頸橋街市) 查詢電話:25727367 / 2870 2338 公司網止: www.kwonglee.com.hk|||||據我所知,在加拿大出售的靚牛扒,有一些特別強調係18days,初初我以為係話18日嘅牛仔肉,後來先知原來18days係指劏咗之後雪落冰箱18日先推出市場嘅牛扒,才被視為正宗靚牛扒,也當是新鮮肉類出售。其實在加拿大(相信美國一樣)好多肉類劏咗之後,基於衛生理由都不會立即推出市場,總會在放在雪柜一些短時間才推出。相信在Citysuper 肉櫃嘅美加入口牛扒應是一樣罷,至於我們中國人當唔當新鮮就自己稔稔啦。 2008-12-03 20:16:50 補充: 是實上加拿大雪過嘅靚牛扒,因為處理得好,其肉質與食味依然新鮮,所以不能與冰到死死實實的frozen food 比較。
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()