標題:

遮暇膏一問 (請用過LM,KP,BB遮暇膏既朋友解答,唔該哂!)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我隻黑眼圈好深+激乾,,之前用BOBBI BROWN ge遮暇膏,,攪到勁多眼紋,雖然cover得好,但想搵隻好滋潤同cover 得唔錯既遮暇膏. 我想知Laura Mercier secret conclear 同 Kesalan Patharan eye conclear邊隻岩我d? 另外sofina 隻eyezone ok ma?? 若果用過ge 朋友覺得呢幾隻都唔ok,can give other suggestion to me,thx!! 詳細d...

最佳解答:

sofina 隻eyezone 遮瑕度一般, if 黑眼圈唔是好深都ok ! Kesalan Patharan eye conclear就絛用過, 我用過KP 隻under tone light up 的遮瑕度同滋潤度都好好, 但是比較煩要2支一齊用! Laura Mercier secret conclear 就是3隻之中最好, 遮瑕度好掂, 都幾保濕的, 好貼服!

其他解答:
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()