標題:

動漫介詔(ENG~.~)20

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想要Keroro,Angle Beats,藍龍,初音ミク,高逵 ge ENGLISH介詔(不多於20字,不小於10字)= =|||我都知到係難左D,不過都盡幫la..THX~~~ 更新: +多個-k-on plz```

最佳解答:

用20字這麼如何說明內容?? 藍龍我沒有看, 高(達)這麼多套,如何寫? Keroro Both the anime and manga are comedies that follow the attempts of a platoon of frog-like alien invaders to conquer Earth. Angle Beats The SSS fight against the student council president Angel. 初音ミク Hatsune Miku is a singing synthesizer application and its female character, developed by Crypton Future Media 以上英文是我在維基抽出的英文,不肯定內容是否正確,請自行判斷.

其他解答:

c但la~~~~~~~~~~~~~~~~~~```|||||我只係想say初音未來唔係動漫
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()