標題:

31 歲女, 想轉行做 marketing, 有否機會?

發問:

我是香港某工程系的大學畢業生, 畢業後沒有做過和工程有關的工作, 而係做 web design。後來我在 911 事件後失業, 約一年左右轉做 graphic designer。在呢份工度除左做包裝盒設計外, 仲有會幫下手攪展覽 show, 例如訂場地, 預備 poster, banner 等。做左呢份工兩年左右, 我就在某大公司做印刷的 coordinator, 職責除左做印刷稿之外, 仲會同內部同事, supplier 溝通, 安排和跟進客人的 orders。我覺得做 marketing 比較有前途, 但係之前試過 send 信 apply 一些 junior 的 post, 如 marketing... 顯示更多 我是香港某工程系的大學畢業生, 畢業後沒有做過和工程有關的工作, 而係做 web design。後來我在 911 事件後失業, 約一年左右轉做 graphic designer。在呢份工度除左做包裝盒設計外, 仲有會幫下手攪展覽 show, 例如訂場地, 預備 poster, banner 等。做左呢份工兩年左右, 我就在某大公司做印刷的 coordinator, 職責除左做印刷稿之外, 仲會同內部同事, supplier 溝通, 安排和跟進客人的 orders。 我覺得做 marketing 比較有前途, 但係之前試過 send 信 apply 一些 junior 的 post, 如 marketing assistant, 都是石沉大海。 係咪我真係無機會轉做 marketing 呢? P.S. 無耐之前被舊公司遣散, 以我的經驗, 搵工真係好難...但係又唔想做番同 design 或印刷有直接關係的工作。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

可以選擇啲冇咁出名去試吓!這個世界最重要係經驗,你可以邊做邊報讀啲課程,而且不要受自己年齢影响,31歲就唔可以選擇嗎?咁你又雖要生活嗎?少少挫敗就失去信心將來又點去面對困難。努力你一定可以做到!

其他解答:

你想唔想做e-marketing即電腦市塲推廣的工作,有冇興趣到以下之網站登記,因我現時日間做著一份全職,但晚間就在家中于電腦做著這份網上介紹的兼職, 因為工作是在家中的緣故,所以一天之內想做幾耐和幾時做,都全由自己按排,時間又可自己控制,所謂多勞多得,而我參加的第一個月就已有6000元的收入。現在我仍有做著,所以我也介紹給你分享,希望你也來一試: http://www.futureperfecthk.com
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()