標題:

日本買agnes b outlet!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問呢..日本幕張outlet間agnes b 有冇袋買ga?? 我聽朋友講話會比香港平好多..係咪真ga??

最佳解答:

1.我想問呢..日本幕張outlet間agnes b 有冇袋買ga?? 邊到會有AGNES B.鋪頭冇袋買架。 2.我聽朋友講話會比香港平好多..係咪真ga?? 我之前係日本AGNES B.唔係特賣場買個袋都係八百幾炸,何況係特賣場呢。

其他解答:

I think the types of anges b bags in outlet is outdated, of course, there is discount for outdated goods. You can buy agnes b shops in department stores, also, you can enjoy tax refund in the department stores when you buy certain amount of yen. Please check it out with department stores. Of course, it is cheaper than in HK, but now the rate is too high, I think it has around 15-20% off than HK price.
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()