標題:

唔知佢咁做係咩意思....用手指”R”我掌心.....

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果有個女仔叫我拎隻手出黎,之後拖住我,仲用手指o係我掌心度liu左幾下,即係R左幾下,咁即係咩意思? 佢問我,我話唔知咩意思.....有冇人可以話我知....? 更新: 個女仔係我朋友 不過就唔係話好熟個隻.... 只係一次4-5個fd一齊gathering的時候, 佢趁冇咩人時咁做.....

最佳解答:

-0-' 理個女仔..對佢冇意思就勸你真係唔好同佢一齊' 佢好似未免太過於開放' 講反正題' 佢如果係用中指r 你既話代表想與你在性上有接觸' 你識唔識佢sin? 識既話可能真係佢唔識係咩而問你... 唔識真係~_~ 少溝為妙' 希望幫到你啦'

其他解答:

哈哈.同上,佢係想誘惑你-___-' 我諗佢睇得太多電影喇.但係用呢招你唔明-_____-好搞笑~|||||即是引誘你, 同你講可以有更親密的行為
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()