標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問有無人認識這個服裝品牌 Q*2 Collection?

發問:

請問有無人認識這個服裝品牌 Q*2 Collection? 我想要的一些 info 或 a link 8年前,我在香港買了一件恤衫. 我很喜歡這件恤衫的風格, 但我找不到這個服裝品牌 Q*2 Collection 的information. 現在, 我在英國. 我希望有一個 link我可以遊覽... Thanks!

最佳解答:

我有佢ge3.(你要唔要?) 佢亦付有一個web. site. 但係我click唔到入去 you may try www.Q*2collection com

其他解答:

哦... 我以家在英國, 下一次回香港一定要去旺角la。謝謝您的意見!|||||我都好鐘意佢地啲衫 ... size 方面亦好岩我 ~~ 不過搵唔到佢地網址 ... 我最近係旺角買到佢地既衫 ... 好開心
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()