標題:

20分 急 點解我絛jj同春x 果度有d一粒粒野既 我整係得14歲咋 整係打過飛機

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

點解我絛jj同春x 果度有d一粒粒野既 我整係得14歲咋 整係打過飛機 一扯d毛就好似扯埋果粒野咁 點算好淆丫 有冇病架我. 更新: 係 係d j毛下面 扯一扯j毛 佢就好似 扯左出黎咁..

最佳解答:

超...一粒粒既野我救有洛...又唔見我有病...看開些小...唔好係唔係都話自己有病...如果你真係怕怕你就去看看e生呀...

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()