標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

5d MARK II

發問:

HI 大家好,我係新買5D MARK II 既用家,唔好意思,我有個問題發生左。 就係我前排,要用黎做功課既相。我就轉左用RAW 啦!! 但係,我返到屋企,係用PSCS4係開唔到嫁!! 咁係咪一定要用CANON 既 DPP先執到相呢?? 因為細路,唔係咁識用,DPP!! 所以想問下!! PS係用唔用到嫁?? 唔該晒咁多位,師兄!! 麻煩賜教一下!!

最佳解答:

其實你只要 update 你PS CS4 的 camara raw 去到最新版本(暫時應該係5.6), 咁就已經可以直接用 ps 去開你的 5D2 Raw 檔o架啦.... 你去以下 link 下載啦.... http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4622

其他解答:

photo shop之設計是可以外掛應用程式(只要先裝好photo shop)。通常你安裝CANON 既 DPP時,會問你是否應用於ps上,如你答yes,就可令ps能呼叫DPP,開啟raw檔案。 各牌子相機之raw檔案,都要安裝其應用程式才能觀看及修改。
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()