標題:

我想問下有邊間BAND3尾中學岩我!!中五!!

發問:

我想問下有邊間BAND3尾中學岩我!!中五!! 我2家係匯青書院讀中四!!想下年中五唔讀這問!! 想問下有邊間中學岩我!!我d成績就……好唔得!! 操行都死死地(有B-roC+)!!我又唔想去d好嚴既BAND3!! 同埋最好唔好管校服管到死果d!!頭髪都係!!係咩區都可以!! 我想去d有得玩既學校!!我讀到中五就算!!

最佳解答:

香港紅卍字會大埔卍慈中學 HONG KONG RED SWASTIKA SOCIETY TAI PO SECONDARY SCHOOL 明愛聖若瑟中學 CARITAS ST JOSEPH SECONDARY SCHOOL 明愛華德中書院 CARITAS CHARLES VATH COLLEGE 中華基督教會馮梁結紀念中學 CCC FUNG LEUNG KIT MEMORIAL SECONDARY SCHOOL 香港教師會李興貴中學 HONG KONG TEACHERS' ASSOCIATION LEE HENG KWEI SECONDARY SCHOOL 林大輝中學 LAM TAI FAI COLLEGE 台山商會中學 TOI SHAN ASSOCIATION COLLEGE 東華三院黃鳳翎中學 TWGHs WONG FUNG LING COLLEGE 新法書院 NEW METHOD COLLEGE 麗澤中學 LAI CHACK MIDDLE SCHOOL 將軍澳香島中學 HEUNG TO SECONDARY SCHOOL (TSEUNG KWAN O) 天水圍香島中學 HEUNG TO MIDDLE SCHOOL (TIN SHUI WAI) 香港青年協會李兆基書院 HKFYG LEE SHAU KEE COLLEGE 仁濟醫院董之英紀念中學 YAN CHAI HOSPITAL TUNG CHI YING MEMORIAL SECONDARY SCHOOL 佛教大光中學 BUDDHIST TAI KWONG MIDDLE SCHOOL 佛教慧遠中學(香港佛教僧伽聯合會主辦) BUDDHIST HUI YUAN COLLEGE (SPSD BY HKBSA) 佛教慈航智林紀念中學 BUDDHIST CHI HONG CHI LAM MEM COLLEGE 鄧肇堅維多利亞官立中學 TANG SHIU KIN VICTORIA GOVERNMENT SECONDARY SCHOOL 大埔三育中學 TAI PO SAM YUK SECONDARY SCHOOL 遵道書院 Abiding College

其他解答:

明年???還有今年比你去追呀?你未輸你已無耐力去鬥=儍仔儍女?你不努力?但你都應為父母而苦讀?如果你無學歷專業實力?你點養父母和日後妻子或子女?現在父母有屋比你和兄妹住?你可以有屋比老婆子女住嗎?|||||明年???還有今年比你去追呀?你未輸你已無耐力去鬥=儍仔儍女?你不努力?但你都應為父母而苦讀?如果你無學歷專業實力?你點養父母和日後妻子或子女?現在父母有屋比你和兄妹住?你可以有屋比老婆子女住嗎?如果你無學歷無專業女仔?如我有實力男?都不娶你做老婆?因為你如何教育下一代?叻中學生起薪4-6000千元==叻大學生起薪九千至萬五元?你工作是讀書?你父母工作是揾錢比你儍仔讀書?各為其主去負責任?但你就氣餒了?點同人大陸人爭飯碗喇?唉?不論男女,一定要有三樣寶=刀=學歷專業實力?其實是你一生受帶去下一代子孫的。家無讀書子.富貴何處來?靠你幫一家富貴?你可以嗎?所以你現在即發力?讀到幾多就幾多?起碼你努力過.不負父母日日辛苦?你明年更需努力,必要時重讀=但你成績要好好睇睇=學校才會比機會你?,你辛苦五年後!你是大學生了?可以改變父母和自己其望了?可以有資格同人地爭飯碗。可以養父母親? 你不讀書去工作?一直做到老退休或死的一天的?==你無學歷?環境不停要求高?你點去應負呢?你有乜嘢吸引老闆請你工作?只要有一個中學生成績好過你?你一定無機會受聘了,所以明天你苦讀吧=信我? 明年考好的?留校重讀或其他校接受你?比心機?我對你有信心?你如有困難上網問功課?明白運用後你功課自然得心應手?和有不明白時查字典=我朋友是字典倍伴他大學成長,因為他無錢讀補習老師?今後你不好怕瘀?=明天造脫胎換骨,日後會考得九優,你唔好笑呀?世事無難事?只怕有心人?你明白=鐵柱點解會磨成針嗎?因為不怕辛苦?總有一天你會比父母安心放心的? 2009-03-04 15:36:05 補充: 你是大學生了?可以加強父母和自己的其望了?而且你可以有資格同人地爭飯碗。可以養起父母親了?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()