標題:

鐘意左有BF既女仔,個男仔我識既,點算?

發問:

代號:S=我鐘意既女仔 K=個女仔既現任BF我今年讀緊YEAR 1, S同K佢地上年(09-10學年)讀副學士個時識既, 拍左拖一年到LA, S而家係我同班同學, K就係另一班。我識K都係因為S,不過同K唔熟。我睇得出佢地好關心對方,感情仲幾好,不過有時會因為覺得對方管住自己而嘈。琴日S係MSN同我講話今日之內唔同K講野,因為佢同K講話要搵定暑期工,但K叫佢讀好D書先。我開SEM個時(2010年9月)已經對S好有好感,而家過左1個SEM有多, 我就知自己鐘意左佢,我間中都有同佢MSN,... 顯示更多 代號:S=我鐘意既女仔 K=個女仔既現任BF我今年讀緊YEAR 1, S同K佢地上年(09-10學年)讀副學士個時識既, 拍左拖一年到LA, S而家係我同班同學, K就係另一班。我識K都係因為S,不過同K唔熟。我睇得出佢地好關心對方,感情仲幾好,不過有時會因為覺得對方管住自己而嘈。琴日S係MSN同我講話今日之內唔同K講野,因為佢同K講話要搵定暑期工,但K叫佢讀好D書先。我開SEM個時(2010年9月)已經對S好有好感,而家過左1個SEM有多, 我就知自己鐘意左佢,我間中都有同佢MSN, 佢之前仲問我有冇拍拖,我就話冇(因為真係冇),佢就詬叫我搵番個GF。咁之前我講錯野,得罪左班中一個同S好FD既女仔,問下S點算,佢有幫我諗,雖然個方法氹唔番S個FD,但就令我更加肯定自己鐘意左S。而家有一科教緊數,咁岩我以前讀過,而S就冇,佢有時都會問下我,我琴日同佢講話EASTER個時約埋佢幾個FD出來一齊溫數,佢就話佢D FD唔會溫,得佢會,搞到我好開心咁,咁我EASTER應該點約佢好? 更新: S同K都唔知我鐘意S, 我暫時仲未有膽同S表白,部分原因係因為K既存在。 更新 2: 其實我冇諗過去搶S番來, 因為我知道而家來講係冇可能, 只會打草驚蛇, 惹來S同K, 甚至其他人既反感, 剩番既問題就係點樣同S做CLOSE FD, 令佢對我有好感, 同埋暗示我想追佢, 然後學Marie咁講, 將選擇權比番S? jimmyjim9394, 你有冇睇清楚條問題, S係我同班同學, 日日見住點忘記呀?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我又唔覺得FFF既講法有咩問題 因為發問者係問"點樣去約" 而唔係"應唔應該約" 首先回應左你問題先 你係約佢既時候 先諗清楚係唔係會追佢 當然你要好好考慮一下你咁做既後果 如果係追既話 就約佢去d可以兩個人單獨相處既地方 例如屋企、宿舍、課室等等 如果打算睇定d先出手 咁就去d光明正大既場合 例如 libra、canteen 到時就細心d 增加佢對你既好感 plan定食咩野 送埋返屋企 講真撬牆腳我就唔係好建議 不選擇權係你度 我只可以同你分析下利弊同有可能既結果 當然,如果S同K既關係係好既話 你做咩都唔會影響到 如果係唔好 你唔撬都會有第二第三個人出現 但你去追果個女仔 無論成功與否 周圍一定會對你有不少既負面批評 對你同對個女仔都製造一定既壓力 就算你可以唔理別人既輿論 咁你覺得個女仔會唔會好難受? 破壞左一段感情 傷害左K 你個心或多或少會覺得唔舒服的 另一方面 會女仔可以為你放棄佢而家既感情 難保有朝一日都會發生係你身上 你承唔承受到呢個風險? 所以你而家去追S,甚至對佢表白 實在唔係一個明智之舉 我覺得你可以同S繼續keep好關係 可以繼續對佢好 如果佢真係對妳有意思 覺得你更適合佢 佢自己會知道點做

其他解答:

我幫妳忘記佢... msn atio50@hotmail.com|||||回應FFF 如果你既朋友甘對你...你都可以講出甘樣的說話嗎? 就算甘樣比你強行得到, 這樣違背自我良心道德, 你都唔會有幸福快樂. 害人終害己... 害人終害己... 害人終害己...|||||答案很邪惡, 如果你想做好人 默默祝福 就 唔好睇落去 第1,呢d野唔係先到先得!!! 難道冇第3者(姐係你) 佢地就會白頭到老? 唔好咁傻等佢地分手先追, 女人分手ge 原因 大多數係鐘意左另1個 咁你成洗唔洗媾女 2, 個男仔識你做好 你要由個男仔個到入手 """等個男仔對你冇介心""""""(但不要同個男仔太熟) 3, 你表白 同佢愛上你係冇關係, 表白係等佢鐘意左你之後先做ge野 2011-04-04 00:49:27 補充: 如果個女仔好愛個男仔 個男仔係勁,好識得去keep 佢地係真心相愛, 樓主你點努力都冇用!! 前提係, 香港男人有9成係保溫呢方面都係白痴 如果樓主 追到手後 識得keep, 你仲要怕其他對手? 真的有一天 個女仔 又比其他男仔搶左 只能怪自己ge 無能|||||如果你是K...你能接受到自己的女朋友比人搶走嗎? 同理心...你都唔想你自己女朋友比人親近搶走, 甘你都唔應該搶人地女友啦. 記住...害人終害己...惡有惡報呀!!! 你都識講佢地好關心對方,好鍾意對方, 難道你甘忍心做D下流破壞的事嗎? 就算佢地關係唔好, 身為朋友的立埸都唔應該過界搶人地女朋友呀? 你都唔想你係 你同女朋友吵果時比人搶走呀? 你都讀到YEAR1...肯定讀過中國文化...應該知道什麼是『禮』吧! 假如你今天搶走別人女朋友, 從此你將身敗名裂, 比任何人都睇唔起...更加枉讀過甘多年書... 請記住...害人者, 必自斃...人在做, 天在看...善惡就在一念之間. 望君醒覺.|||||放棄啦~~~香港地通街都係女仔~何必咁固執呢???|||||首先你要問下自已對S既愛有幾長,如果你真係愛得好深好深,你就應該放手.愛一個人5一定要擁有佢,佢幸福你就幸福.如果你5想放手,又愛得好深好深,你可以過幾個月/幾年再向佢表白.因為個時s可能對f冇feel啦.以上純卒個人意見
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()