標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

英文翻譯成中文

發問:

你好,我的名字叫abc,我是我老闆的助理,由現在開始我會開始接手協助處理貴司的所有事宜,以後有什麼事,可以email給我老闆之餘,也可隨便email給我,我承諾你我會第一時間先處理貴司的事宜.

最佳解答:

How are you? My name is ABC and I am the assistant to [Mr/Ms XXX ~ it is better to type in your boss name]. Please be informed that with immediate effect, I will be responsible for handling all the matters that related to your Company. Should you have any questions in the future, you may send email to my boss directly. Hence, please feel free to send email to me as well and I will handle it in priority and in a prompt way.

其他解答:
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()