標題:

養豹紋龜同盾臂龜o既問題

發問:

我剛剛買D龜果時,佢地都好活躍成日四圍走,同食野都好正常。 但唔知點解依家D龜又唔係幾肯食野,又成日訓覺喎~ 好懶呀! 我已經有用燈照住佢地,得閒又會拎佢地去曬太陽 定時定侯會同佢放便,不過依家天氣咁熱我冇開暖墊 會唔會有影響呢? 仲有,近來成日落雨,濕度高會唔會有影響? 有冇人可以話比我知點解會咁架??? 更新: 餵生菜,仙人掌,油麥菜..... 用日光燈照佢地,夜晚冇用夜燈 因為我係住村屋, 所以放佢地響戶外養,佢地住o既地方係冇鋪野, 通風方面一定足夠 唔清楚龜齡,佢地兩隻大概係有成人手掌心咁大,豹紋龜仲要大少少 之前有龜死左,會唔會有細菌留低左? 更新 2: 另外仲有問題想問.... 1)佢地食o既植物要乾到點呢? 係仍然綠色,定乾到枯左? 2)我驚佢地口渴, 可唔可以放一小碟水比佢地? 3)響夏天呢個時候, 放便用凍水定係要用暖水? 4)佢地放白色便便,正常嘛? 5)呢個時候仲駛唔駛用暖墊?(我果張係恆溫的) 6)因為驚通風做得唔好,所以放佢地響戶外養 咁養得唔得?濕度又會唔會過高? 7)承上題, 如果唔得,我會放返佢地響玻璃箱養 個箱高過1呎,咁會唔會對D龜唔好? 8)日,夜分別 需要用D咩燈照住佢地?駛唔駛長開? 9)可唔可以日日曬太陽? 10)點樣可以有效咁控制濕度?

最佳解答:

先想問你係平時餵什麼食物俾龜食, 同埋你俾d咩野燈泡去照, 你晚上有沒有用夜燈, 龜住的地方下面放了什麼, 通風做得好唔好, 你的龜多大??? 以上的問題很重要, 因為如果你的龜不肯食是很大件事, 相信如果你再不挽救, 捱多3,4個月就玩完。 養豹紋龜比盾臂龜難養些, 但此2種並不是入門龜, 要養好此龜不能只著重溫暖, 不是暖就ok, 通風很重要的, 此龜要乾燥的, 不能接受太朝濕, 並且一定要用UV燈(約三,四百元一隻), 最好不是用大陸制的那種, 但卻不能24小時長開, 開12時小為最好, 而且缸盡可能不放水, 因水被燈照到而烝發上黎, 形成一種濕的溫度, 最關鍵是你係缸底鋪什麼, 還有不可食太多菜, 特別是生菜, 因水份, 餵乾草最好。 因為太多原因可使豹紋龜及盾臂龜養不好, 而你提供太小資料了。

其他解答:

我估可能是喂食物不當所引起,生菜,仙人掌,油麥菜全是多水份食物,食得多多水份食物會易有腸胃病....要留意便便是否爛便,食沒有完全消化或柯黃色便便. 如果是的話.先停止喂食1-2天,然后要改喂木草,桑葉等低水份,高纖食物.或加入少許葡萄唐入食物中(補充體力).如果沒有改善,便去look e生.... 2007-06-06 11:13:47 補充: 開一個新標或pm我......因為回答u問題的字數超過版面規定

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()