標題:

數碼相機 (一般家用)

發問:

我想買一部數碼相機, 一般家庭用, 唔需要太多花巧, 但最梗要係有好好既防震功能&影得清楚. 因為次次影親d相都好易震. 我知市面上好多相機都已經有防震功能, 但講係咁講, 質素如何就見人見智啦. 我希望有用家用過真係好既先介紹比我. 唔好照抄廣告既, 因為我自已都識. 價錢就大約HK$2000左右到啦. 唔想買太貴. 呢條係價直20分既問題, 因為我希望回話個個人可以認真D去話, 麻煩晒各位!!

最佳解答:

Penasonic係我用過最好的DC防震系統, 而且有28mm廣角.用什麼model就最好選高ISO的. 針對翻你的好易震問題, 如果以往日間室外你都會影到震,則要留意持機及按快門的姿勢及動作.例如用食指按快門, 按快門時只有食指輕按快門, 整部相機是不動的, 就可以影到一張靚相. 防震系統唔係萬能, 操練多點就會有進步,

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Casio 既相機唔得~~~~~~~~~~~~~~ ! 我買過一次, 用左幾日用到我"興"到飛起. 忍無可忍要即時賣左佢買返Sony機. 果次真係用到激死我~! 點都係Sony or Canon 既無論鏡頭, 所有quality 都係一流!!!!!!|||||可以考慮下Casio z-1080啦,我宜家用緊,$15XX-$18xx有交易,有防震功能,1010萬像素,有人臉識別,好多場景選擇,實在唔錯,可以考慮下~ 2008-03-08 14:33:55 補充: 講錯左- -係:$17XX-$2000有交易,sorry!
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()