標題:

M5 六角棒 316 不鏽鋼 邊到會有得賣?其實 M5 對邊係幾多 mm?

發問:

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問大家 316 不鏽鋼 M5 六角棒 邊到會有得賣? 我搵左好多地方都冇! 另外, 其實 M5 size 係幾多? 係咪計對邊 mm? 如果答到以上所有問題,我可以送出 2 0 點 更新: 好早之前問過葉永......冇得賣!

最佳解答:

旺角的輯記兄弟工具,他是全港最齊工具的一間店,豉油街及廣東道十字位的,六角棒是對邊計算的!!公制及英制都是,如真找不到5mm,你可試試用分半捧來取代!!

其他解答:

別無他法, 只有在新填地街找, 可試試電“葉永联”電話 : 2394 1633 M5是指平面至平面距理(5mm)。 2008-05-07 19:04:00 補充: 輯記是賣五金工具的, 沒有不銹鋼材料賣的!! 如果是用作加工成小零件, 可考慮直接按你的要求訂造, 可電"現代螺絲"一問, 電話24283383, 地址在廣東道, 大照五金對面。7638E7481407D16B
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()