標題:

問下我踢咩位置好??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我速度,身位都ok,頭鎚一般 長短傳都算準,唔獨食,射術唔差 助攻意識算強,防守一般, 我應該踢咩位最好????

最佳解答:

我建議你踢(SS)輔鋒會較合適.. 參考球員踢法:泰維斯(曼聯),雲佩斯(阿仙奴),美斯(巴塞隆拿),巴布(利物浦) ------------------------------------------- 雙箭頭陣式打墮後前鋒,附責幫正前鋒拉空位,有位就射無位就傳,假若有隊友係後面,傳個波比佢中距射門 墮後前鋒主要活動係禁區邊,如果需要,可以返中場幫助防守 ------------------------------------- 三箭頭就建議踢(WF)邊鋒,都係附責拉空位,但活動應該係左右底線兩邊,可以同另一個隊友交換位,時左時右.. 主要長傳入對方禁區,必要時就自己突破射門 ------------------------------- 其實你進攻方面都幾全面, 所以建議你嘗試SS,WF,AMF,SMF呢四個位置, 再睇下邊個位比較岩你, 然後再因應戰術而定自己企位

其他解答:

我覺得你最適合踢右翼。你的速度不錯,可以衝入禁區射球。你也不會太獨食,可以在禁區邊傳直線給前鋒隊友射球。當右翼的球員雖然不可以太獨食,但有時也要自己衝入禁區射球,避免對方看穿你們的攻門方法。希望能幫助你。*版權所有,不得抄襲。
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()