標題:

I'll be fine 和 I'll be fined 有咩分別?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想知佢地英文解釋,同埋應該點用

最佳解答:

I'll be fine 我會無事 fine 係呢度作形容詞用 例如: How are u? I’m fine. I’ll be fine 係將來式 例如人地知道你失戀, 你依家心情吾好, 甘你可能吾會答I’m fine. 但你知道你會無事既, 你可以答, I’ll be fine 我會無事既, 另外, 人地安慰你, 佢可以話:Don’t worry, you’ll be fine I’ll be fined 我會被罰款 fine 係呢度作動詞用, 意思罰款, + "d" 係被動態, 即係被罰款 主動句: The judge fines him heavily. 法官重罰他(罰佢好比多錢)

其他解答:

I'll be fine 我將會沒事 I'll be fined 我將會被罰款
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()