標題:

想響屋企用WIFI上網應該買D咩?

發問:

如題! 可以既話大概報個價錢~想預算~

最佳解答:

簡單說,買一個無綫 broadband router 就可以。 1) 要留意你家中電腦數量,無綫大概只可以支持 3 部電腦作普通上網,如果你要睇片 2) 要留意死角 3) 要留意保安 wireless broadband router 大約 $220 起跳,如果你介意無綫 broadband router 會偶爾當掉,建議買 $400 以上的。$220 左右買一個,大概可以用 2 年。不過到時講唔定又會有新野出。 留意 n 制式好大機會會响今年 (2009) 尾到明年中之間推出,到時如果你買新電腦 / notebook,用 a、b 或 g 制式會慢。或可以考慮 n draft 制式,但會影響你所買無綫 client 之品牌選擇。

其他解答:

朋友: 首先你部電腦是要有接收WiFi信號的無線網路卡 -它可以是PCI介面的插卡或是USBwire- lessadapter(外型似記憶手指-兩樣平到 HK$xx都有),最後是買部wireless router(平到HK$1XX都有,家庭用途都勝任 )。 雲遊四海,浪跡江湖。 2009-02-11 08:45:55 補充: **

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

A215E4A27F624C16
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()