標題:

dinner buffet 邊間好 ?

發問:

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

香港馬可孛羅酒店 / 帝苑酒店 (雅苑座) 邊間0既 dinner buffet 好食d, 選擇多d ? 請講埋價錢, 同埋有咩discount thx !!

最佳解答:

Café marco -尖沙咀廣東道3號馬可勃羅香港酒店1樓 21133912 此店既dinner buffet都ok啦..食物款式唔算話好多, 不過味道都唔錯既..生蠔都算新鮮不過就細左d, 簡唔中有d有沙, 其他凍盤海鮮都ok不過不失; 反而比較欣賞佢地既刺身有4-5款選擇樣樣都好肥美; 熱食當中最喜歡佢地既燒牛肉夠juicy又唔鞋口; 其如既菜式都ok, 甜品就真係幾多選擇 cheese cake都有幾款口味blueberry cheesecake好正夠creamy;.平均消費$308+10%...咁既價錢提供既食物質素相當合理 the greenery -尖沙咀麼地道69號帝苑酒店3樓 2733-2030 此店同樣做出貴精不貴多…佢地既凍盤海鮮就選擇多d, 生蠔, 凍蟹, 蝦, 青口等都好鮮甜又夠大隻, 佢地魚生都好正特別係帶子及三文魚件件都大大件有口感; 熱食方面佢地既小菜就有多d海鮮既供應上次食過佢地既帶子炒飯好香好正; 羊架都唔錯, 甜品同樣出色仲有朱古力噴泉配埋大大粒既strawberry一流..佢地既收費係$298+10%, 用hsbc卡有9折. 如果2間俾我選擇我會覺得後者 – the greenery比較好食d.

其他解答:

不用選擇! 一定要去 - 帝苑酒店 (雅苑座) 食! 環境好! 食物正! 我每年聖誕一定同家人去一次! 已去了4年啦! ((( 正 )))A215E4A27F624C16
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()