標題:

323馬鋼還會跌嗎?

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

會否跌到5.4呢? 我想入呀! 咩價位入好? 短線12月可上回$7嗎?

最佳解答:

323馬鋼真係跌到離曬譜, 我都想入呀! 不過佢o既走勢真係弱過藥煲, 8月17日都無跌得咁 '跨', 又難怪o既, 而家o的人投資態度審慎, 稍為有風險的項目都會先避開, 佢業績一般 ... 股市現在調整中, 好多有實力的股份平o左咁多, 真係極具吸引力, 但我還有考慮 #347 鞍綱好o的, 始終反彈時 #347 跑得快過 #323 好多. 半年業績 公佈日期 : 2007/08/16 截至2007年06月6 個月, 集團錄得半年業績盈利為1111.095百萬人民幣,相對上期增長1.93%. 祝你好運!

其他解答:

2.0 - 2.5 can consider|||||鋼材而家明顯係冇咁受人追捧....要上返7蚊....可能要遲少少....如果你真係想入的話..可以試下等佢跌到5.3到追入......咁樣會比較抵買A215E4A2B88AAE64
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()