標題:

關於唱傷聲帶問題..急(20點)

發問:

我自己唔知係咪唱傷聲..但我依幾日冇啦啦 用假音既時候冇聲..發唔到假音..之前都冇依個問題.仲有用真音就冇問題.只係假音係咁..我想問.依d係咪傷聲.同埋會唔會好返..thz~~~

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

依我唱歌經驗.. 1.緊張/疲勞 2.過份唱歌 (據我樓下普通診所醫生所說,每人唱歌上限也不同,唱得太多會聲沙,聲沙得太多聲帶會起繭,起繭要做手術電走繭,而根據網上得知,電走繭後不能回復100%以前的聲音。據新聞指出,不懂唱歌的人每天只能唱三首歌,新聞網址:http://www.itconcept.com.hk/ksickness.shtml) 3.飲水不足(飲水能滋潤聲帶 聲帶在氣管不是在食道的) 4.未開聲(開聲為噴氣出嘴唇,嘴唇不可太平,liproll!!youtube示範:http://www.youtube.com/watch?v=tg5-F-QSW34 <-唱歌老師介紹看的) 若有懷疑可看醫生,或自己作出聲帶的休養(少說話 不唱歌 數天) 自己保護聲帶的網上資料收集.. 明報的: http://www.mingpaohealth.com/cfm/Archive3.cfm?File=Archive/diseases/ent10.txt 綠十字的: http://www.oshc.org.hk/download/publishings/1/312/p22.htm 同樣是愛唱歌的人呀0.0+我也試過聲沙- -+不開心不唱歌幾天.. 希望你沒有事啦^^ 2009-08-23 19:14:50 補充: 還有還有! 懂丹田氣的話 我認為用假音會更加容易..因能把音推上去 丹田氣 簡單來說 吸氣時肚漲 然後唱歌時慢慢吐出 重覆這個動作之後自己便會慢慢領略-.-"

其他解答:FAD2A23AB937987B
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()