標題:

windows xp轉左windows 7問題

發問:

本身之前用緊windows xp,前幾日轉左windows 7,windows xp打機時唔算lag,但係windows 7好lag 更新: 我對電腦的認識不高,唔係幾明樓下幾位講咩,如果我轉番xp可5可以?

最佳解答:

睇睇兩者最低要求 Windows XP Home Edition 最低的硬體需求為: Pentium 233 MHz 處理器或更快 (建議使用 300 MHz) 至少 64 MB 的 RAM (建議使用 128 MB) 至少有 1.5 GB 可用的硬碟空間 如果您想在電腦上執行 Windows 7,以下是一些系統需求: 1 GHz 或更快的 32 位元 (x86) 或 64 位元 (x64) 處理器 1 GB RAM (32 位元) 或 2 GB RAM (64 位元) 16 GB 可用硬碟空間 (32 位元) 或 20 GB (64 位元) 唔睇都知7仔系統大左,由1.5gb脹到16gb,十倍,畫面靚左,即係要花多些時間re-paint個畫面,系統檔案大左十倍都要時間load同埋你做下,佢做下,都要花多左時間,一定慢左。 如果你部機lag左,真係冇符,首要睇ram,,如果得2g或以下,不妨花錢加。cpu慢則冇得點諗。如果marginal case,本身顯卡又係integrated,不妨又諗下加張獨立顯示卡。實有幫助。如果己經係獨顯,幫助不大。

其他解答:

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

【原創】新/舊PC的Win-XP升級至Win 7 會遇到的問題及該如何處理 (列出26點) * 【原創】Easeus Partition Manager ------ 免費硬碟分割(Partitioning)工具。 * [原創]* "影音之星(可截圖)" 等三種 "播放軟體" ;*四種 "下載續傳" 軟體 * VDownloader V3.0 -- 支援數種網站(未含版權聲明或限制的)視頻下載 * 線上電影 (快播QvodPlayer防升級 百度影音BaiduPlayer) * 網路電視 (迅雷 奇藝 PPTV PPS 風行網 百度 搜狐 土豆網 樂視網)/ 不看時如何停掉相關程序,以免佔用資源* 下載 V12.0 及 V 3.6.28 ==> 移除BABYLON ==> 下載 Firefox 瀏覽器(可安裝新/舊兩個版本) -- 可解網頁鎖右鍵 / Firefox安全套件 perspectives -- 防範中間人攻擊 * [原創]IETester方便測試網頁,讓電腦有IE6、IE7、IE8...|||||照計Windows 7速度不錯的。 你的問題,我想以兩個重點概括,其他不重要的我不談: 1)是安裝32-bit還是64-bit的版本呢?如果你的系統只有1GB,安裝64-bit會有反效果。 2)你部機的所有硬件,是否有它自己的Windows 7 drivers?還是因為沒有而用了Generic? 解決方法: 1)如得1GB,加多1GB啦。 2)安裝vendor specific drivers。FAD2A23AB937987B
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()