標題:

深圳婚紗街係邊架呢?

發問:

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

成日聽人講深圳有條婚紗街 我想問你哋知唔知係邊架呢? 有無人去過呀? 因為我都想遲d上去睇下有無d小禮物買下!! thx!!

最佳解答:

廣州華林國際~百利婚紗婚慶攝影器材廣場(百利婚紗器材城) Belly Wedding Dress And Photographic Equipment Square 新地址: 荔灣康王路301号華林國際5-7樓 百利婚紗器材廣場---> 前身為百利婚紗城 是廣州其中一個出名的婚禮用品市場,除批發零售禮服外,亦有小量租用禮服,佔地3層,主要有以下服務~ 5/F 國際貿易婚禮服專區 6/F 婚紗禮服、兒童服飾、男士禮服、婚慶用品區 7/F 婚慶服務、彩妝用品、相框相冊、照材影燈、器材背景區

其他解答:FAD2A23AB937987B
arrow
arrow

    dvhtlbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()